środa, 22 stycznia 2014

Przeprosiny i....



Cześć.
Jak widać dawno nic tu nie było nowego, nawet wyników :(
Przepraszam Was bardzo ale jak wiecie(lub nie) już wtedy miałam zepsutego lapka, stało się tak, że w ogólnie nie miałam dostępu do żadnego komputera.
Masakra, na święta dopiero dostałam nowego lapka, teraz mam ferie więc zaczynam coś tu pisać.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, wiem, że dużo z Was zmieniło pewnie nazwy na tt(mam jeden przykład, bo pisałam z jedną osobą na tt). Później jedna dziewczyna pytała kiedy będą wyniki, potem inna... 
WYBACZCIE! 
Naprawdę nie miałam jak cokolwiek tutaj napisać, a tym bardziej, że wyniki konkursu chciałam ogłosić i jakoś tak ładnie napisać wszystko. PRZEPRASZAM, że musieliście tyle czekać, ale już postaram się ogarnąć to jakoś i jutro dodam notkę z wynikami.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś został z czytających tego bloga :)


@Nustiin

3 komentarze: