czwartek, 3 października 2013

Wasze prace.



Cześć.
Miałam napisać notkę we wtorek lecz nie miałam jak. Piszę ją dzisiaj.. I.. 
Dostałam 3 prace, więc nie będzie problemu, bo każdy z Was dostanie jakąś nagrodę.
Jak wcześniej pisałam, pracę będą oceniane przez osoby, które wgl się nie interesują The Wanted.
Ostateczny głos będzie mój.
Oceniać będę 3-4 osoby przeze mnie wybrane :)

Oto Wasze prace:





* * *



* * *



* * *

So..... zaczynamy. :)
Wyniki będą najwcześniej w sobotę-niedzielę :D

@nustiin 




2 komentarze:

  1. Chciałam się tylko zapytać, kiedy będą wyniki. Chyba, że już były a mi nic nie wyskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ello ! Ello ! Zostałaś nominowana do Liebster Award.. Zajrzyj do mnie : http://lifeisntafunnygame.blogspot.com/ ;)

    kiedy coś dodasz ??

    OdpowiedzUsuń