poniedziałek, 27 stycznia 2014

Informacje


Cześć. :)

Postanowiłam coś napisać. Za pisanie tłumaczenia niedługo się zabiorę. Ostatni tydzień ferii, więc postaram się kilka notek napisać, potem zapisać i będę co jakiś czas dodawać. 

Pierwsza informacja jest taka, że nadal nie wiem co jaki czas będą tłumaczenia. W szkole mam taki zapierdziel, że masakra. Na szczęście to tylko pierwsza klasa, potem będzie z górki.

Druga informacja jest taka, że zmieniłam całkowicie wygląd. Nie wiem czy Wam się podoba, więc prosiłabym, żebyście w komentarzach napisali opinię. Nie jestem jakąś specjalistką od robienia szablonów, nagłówków i wgl, nie chciałam też na zamawiać na żadnych blogach czy coś, bo nie wiem ile bym na to czekała. Więc napiszcie co o tym sądzicie :) Jeśli może ktoś zna się na takich rzeczach to niech napisze, bo mnie nie do końca przekonuje ten wygląd haha. No nic.

Trzecia informacja. Wiem, że kilka osób zmieniło nazwy na tt, zauważyłam to informując Was. No i ogólnie statystyki nie są zbyt wielkie, pewnie przez to, że była taka długa przerwa. Kolejna moja prośba do Was jest taka, że jeśli przeglądacie tego bloga, czytacie, czy cokolwiek, napiszcie w komentarzu "The WANTED". Najlepiej na samym początku, jeśli chcecie jeszcze coś napisać.

Czwarta informacja. Nagrody wysyłam jutro :) Tylko jedna osoba nie napisała mi swojego adresu. Jest to Weronika C. Jeśli ktokolwiek ją zna to proszę niech się z nią skontaktuje i niech sprawdzi swoją pocztę. A i @lovenathjay - też jeszcze raz sprawdź swoją pocztę, bo coś napisałam :)

To chyba na tyle. Postaram się w środę coś dodać. Miłego dnia, ferii(tych co mają teraz i będą mieć).
Tak w ogóle to szczęśliwego nowego roku, bo nie miałam kiedy Wam tego życzyć. ♥



@Nustiin


4 komentarze:

  1. Ja też mam drugi tydzień ferii :D
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. The WANTED -> czytam bloga i cieszę się jego reaktywacją, chociaż nie mam tt :C
    ..........................................................................................................................
    Jeśli chcesz znać moją opinię co do wyglądu bloga : jest super, podoba mi się to zdjęcie głównie. Tylko jak są notki, to za ciemna czcionka. Wydaje mi się, że jaśniejsza byłaby lepsza - najlepiej biała. Będzie wtedy bardziej czytelne.. Oczywiście, żeby nie była też zbyt jaskrawa ;-)

    To tylko taka moja mała sugestia... ;-)
    .......................................................................................................................
    Tobie też życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ;-)

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była biała, ale wtedy komentarzy nie widziałam haha nie chciało mi się już szukać jak zmienić, żeby były inne kolor w komentarzach lub robić tło inne, jak będę mieć trochę czasu to to zmienię :)

      Usuń
  3. THE WANTED
    niezły wygląd :D przepraszam , że tak dawno ,mnie tu nie było , ale obiecuję to nadrobić he he ! Podoba mi się zdjęcie główne i wgl cały twój blog !!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń