czwartek, 30 stycznia 2014

Odpowiedzi do quizu



Hello.
No to teraz to na co czekaliście...
Odpowiedzi...

Who's Your Most Wanted?
Hasło: "jaybird" - czytaj TWFanmily
Najwięcej A - Męski Max to Twój mężczyzna.
Najwięcej B - Ty i Jay jesteście prawdziwymi gołąbeczkami.
Najwięcej C - Tobie i Nathan'owi nigdy nie zabrakłoby tematów do rozmów.
Najwięcej D - Wrażliwy Siva jest w Twoim typie.
Najwięcej E - Tom i Ty jesteście duetem stworzonym w niebie.


A teraz chwalić się, który z chłopaków jest do Was najbardziej 'podobny'? :D

BTW
Jak zauważyliście a może nie dodałam po prawo filmik z YouTube.
Jest to moje pierwszy lyrics video The Wanted.
Mam jeszcze JB i Seleny.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a jeśli byście chcieli więcej to oglądajcie, rozsyłajcie innym, komentujcie, oceniajcie i wgl haha to może mnie zmotywować do zrobienia kolejnego :)

Jeszcze jedna prośba, dzisiaj w nocy o 1 wyszedł teledysk do Confident.
Beliebers bardzo się starają o to aby pobić rekord.
Należę do tego fandomu, dlatego proszę Was abyście(jeśli możecie) nabijali wyświetlenia.
To jest bardzo ważne :)
Ogólnie to miłe ze strony Nathan'a, że na twitterze napisał takie miłe słowa o Justin'ie ♥
http://www.youtube.com/watch?v=47YClVMlthI - Tu macie link :)


@Nustiin 

3 komentarze:

  1. 100% Tom! Jesteśmy duetem stworzonym w niebie xD*2

    OdpowiedzUsuń
  2. jaybird

    E. Hue hue hue..
    Tomuś, szykuj się do ślubu ! ♥

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ciekawie to wyszło. W sumie mam nadzieję, że będzie więcej takich testów...

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tom :) tak jak przypuszczałam ♥
    jasne, pomogę nabijać wyświetlenia :)

    jaybird

    OdpowiedzUsuń