piątek, 31 stycznia 2014

Zagubione słowa. "Lightning"


Cześć.
Kolejna strona w książce to dwie strony z tekstem do "Lightning".
Są w tym tekście luki. 
Ale to byłoby dla Was za proste :D
Wystarczy wpisać w google "Lightning lyrics" i już.
Dlatego ja mam dla Was małe utrudnienie.
Najpierw Wam napiszę co jest napisane w książce.

Czy potrafisz dokończyć tekst niespowitej piosenki The Wanted? Jeśli jesteś członkiem TWFanmily powinieneś wiedzieć te słowa z serca. Nastaw swój telefon na 60 sekund odliczania, wtedy zobaczysz, czy potrafisz zapełnić luki przed upływem czasu.

A ja dla Was mam takie zadanie:
Dodam zdjęcie z lukami a Wy dopasujecie swoje słowa, które będą tam pasować.
Oczywiście niektóre luki pozmieniam, bo nie da się normalnych słów tam dopasować.
Jest to po angielsku, ale włączycie translate i chyba będzie dobrze, dacie radę jakoś :)
Wierzę w Was. 
Hasło:"sun" - czytaj TWFanmily
Ogólnie chcę podziękować za wszystkie komentarze jakiekolwiek tu zostawiacie. 
Dziękuję za miłe słowa i o ten wygląd i ogólnie. :)
To dzięki Wam ten blog istnieje, bo tak to przecież sama sobie nie musiałabym tego zakładać.
No ale wróćmy do tematu.


Trochę tego jest ale niektóre się powtarzają :)
Powodzenia.

---

Dodałam kolejny filmik po prawej stronie.
Jest to sklejka jak Nathan śpiewa "I said people".
Nie jest tego dużo, bo robiłam to już dawno i zbytnio nie było z czego brać.
Ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
A jak to lyrics video?
Może być..
Tylko szczerze :D

@Nustiin


1 komentarz:

  1. sun
    heartbeat, speak, as though, fly, the safe place, skin, touch, kiss, touch mine, the kiss, the back room, the classroom the fear, you, skin, touch, kiss, touch mine, the kiss.... chyba wszystko.
    .........................................................................
    Filmik z "I said people" widziałam już dużo wcześniej i jest przeboski ♥♥♥
    A co do tego drugiego - również wspaniały.
    Nie ma tam żadnych pierdółek, że kolorowe literki, albo coś się obraca 500 razy. Czyste, estetyczne i przejrzyste - cudo. Słowa przeskakują równo, a nie za wolno jak czasami bywa... Właśnie takie filmiki z tekstem lubię oglądać, bo przynajmniej mogę pośpiewać, jeśli nie znam do końca tekstu, a niektóre filmiki są beznadziejne :C

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń