niedziela, 21 kwietnia 2013

Fact file - Nathan



Imię i nazwisko: Nathan James Sykes
Miejsce urodzenia: Gloucester
Data urodzenia: 18 kwietnia 1993
Znak zodiaku: Baran
Kolor oczu: Zielono-niebieskie
Kolor włosów: Brązowe
Ulubione jedzenie: Spaghetti bolognese, chińszczyzna
Ulubiona książka: 50 cieni Nathan'a
Muzyczny bohater: Stevie Wonder, Boyz II Men, John Legend
Największy strach: Duże wysokości

Jeszcze jedna rzecz
Nathan kocha chodzenie do studia i pisanie oraz produkowanie nowych piosenek.


Szalony na temat Nathan'a?
...więc wypełnij zdania poniżej, aby opisać jak czujesz się na temat dziecka w zespole.


Nathan rządzi, ponieważ...
Nathan i ja jesteśmy podobni, ponieważ...
Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Nathan'em zrobilibyśmy...
Powiedziałbym/powiedziałabym...
Nosiłbym/nosiłabym...




Top 5 momentów z 2012!

Występowanie na Wembley
Moje 19 urodzinowe przyjęcie
Bieganie ze zniczem
Występowanie na Billboard Awards
Spotkanie Stevie Wonder'a


* * *

Możliwe, że jeszcze dzisiaj dodam Tom'a i Sivę a potem notki będę dodawać różnie :) 

@wolfik69

6 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, że ktoś postanowił to tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathan rządzi, ponieważ...ma boski głos *-* i w ogóle jest BOSKI
    Nathan i ja jesteśmy podobni, ponieważ...lubimy rozjebywac system <3
    Jeśli mogłabyś spędzić dzień z Nathan'em zrobilibyśmy...
    Powiedziałbym...mu żeby na każde święta lub wakacje przyjeżdżali do Polski :D aa i jeszcze coś o koncercie ;p
    Nosiłabym...bluzki z napisem "I love you Nathan" <3

    *@Dzasta19* tego nie mogłam się doczekac <3 aww teraz daj Toma ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathan rządzi, ponieważ ZAWSZE będzie Baby Nath'em xD
    Nathan i ja jesteśmy podobni, ponieważ mamy takie same kolory oczu :3
    Jeśli mogłabym spędzić dzień z Nathanem to skakalibyśmy na bungee (dobrze napisałam?), żeby Nathan przestał bać się wysokości :)
    Powiedziałabym, żeby przyjechał z resztą TW na koncert do Polski :D
    Nosiłabym żelki, które by mi kupił ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathan rządzi, ponieważ ma cudowny głos <3
    Nathan i ja jesteśmy podobni, ponieważ oboje nie lubimy zbyt wielkich wysokości.
    Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Nathan'em pojechalibyśmy na jakąś wycieczkę :)
    Powiedziałabym mu, że jest naprawdę świetny <3
    Nosiłabym koszulkę z napisem " I love Nathan " <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ponieważ jest kochany, sexy , boski i pojebany XD (taj jak Jay = Jaythan ! <3)
    ponieważ oboje kochamy muzyke i w ogóle jesteśmy sweetaśni XD
    zrobilibyśmy.......(nie skomentuje) ^^
    powiedziałabym mu że jest cholernie sexowny *__*
    nosiłabym...hmmm no nie wiem chetnie bym założyła jego ul. koszulke :D

    PISAŁAM TO JA - POJEBANA WERKA XD @WeronikaTW
    PS. DAWAJ TOM'A !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nathan rządzi, ponieważ ma boski głos, i zawsze siedzi cicho a potem szczeli jakiś głupi komentarz jak ja :>
    Nathan i ja jesteśmy podobni, ponieważ zachowujemy się baardzo podobnie.
    Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Nathan'em zrobilibyśmy coś śmiesznego i szalonego.
    Powiedziałabym że go uwielbiam i kocham <33
    Nosiłabym coś ładnego, albo coś od niego, ale to to samo :D

    Jej...jakie to fajne :3 pisała @iloveyoufoever3 czyli Natalia :3

    OdpowiedzUsuń