piątek, 31 maja 2013

ON CAMERA - Warzone





Director X powrócił za kamerę do "Warzone", kamerując klip na super hi-tech Red cyfrowej kamerze w Nowym Jorku. Chłopaki wykonali zarwaną piosenkę w środku wojny, wokół nich przedstawiono krajobraz z wybuchów. Mieli się na baczności, było dużo ognia - Nathan - który był mały tego dnia jak Man U, został poddany ubojowi przez Man City w piłce nożnej - został nakręcony grając na fortepianie na bruku podczas gdy Jay i Siva mieli stanąć na płonącym samochodzie. Między ujęciami chłopcy ocieplali się z torebek ręcznych, który były ogrzewane z bezczelnym Max'em, który schował na potem swoje spodnie z podmuchem ciepła. Na końcowym ujęciu pokazali wszystkich pięciu chłopców wracających do domu, aby znaleźć ich oszukiwane dziewczyny. Teraz jesteśmy naprawdę pozycją wchodzeniu w domenę fantazji.



















* * *

Postaram się jeszcze coś dzisiaj dodać :)) + Podoba się nagłówek? Wzięłam pierwsze lepsze coś, bo miała mi pewna osoba zrobić 2 tyg temu, ale jakoś nadal go nie mam ;//




@Nustiin




7 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba, ten nagłówek jest świetny *O*
    Uwielbiam ten teledysk, kocham piosenkę ♥
    W sumie to dawno jej nie słuchałam, więc może dziś posłucham. Świetna notka, do następnej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) naprawdę bardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się podoba, ten nagłówek jest świetny *O*
    Uwielbiam ten teledysk, kocham piosenkę ♥
    W sumie to dawno jej nie słuchałam, więc może dziś posłucham. Świetna notka, do następnej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny nagłówek ; 3
    Warzone to moje pierwsza ulubiona piosenka TW, później do tego dołączyło Glad you came i tak do tej pory zostało
    Moje naj ; P

    dodaj jeszcze PLIS <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham tą piosenkę, zawsze będe ja kochać bo dzięki niej poznałam The Wanted i tak rozpoczęła się moja przygada z TW :') <3
    a co do nagłówka jest świetny 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kochamkochamkochamkochamkocham <3
    Pierwszy raz jak zobaczyłam tytuł pomyślałam: warzone? jakie warzone? nie przez 'ż', a warzona jest sól :P słucham sobie, a tu:aaaaa. łorzołn xd mimo wszystko wciąż kojarzy mi się z solą :D
    nagłówek bardzo sympatyczny. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tę piosenkę, gdy ją słucham przypominają mi się wszystkie piękne chwile *--------* które teraz niestety nie są takie ;c ...
    Nagłówek jest super :)
    NATHANIK DAJE DO PIECA awwrrr *------------------------* #mójidol mam motylki w brzuchu xD
    *@Dzasta19*

    OdpowiedzUsuń