poniedziałek, 13 maja 2013

Discography + odpowiedzi.


Odpowiedzi:

1.Max
2.Siva
3.Nathan
4.Jay
5.Max
6.Jay
7.Siva
8.Jay
9.Tom
10.Nathan
11.Tom


* * * 

DISCOGRAPHY

The Wanted zostali wrzuceni na listy przebojów odkąd wtargnęli na scenę muzyki 3 lata temu(książka 2013 więc chyba powinno być 4 lata temu ;/ ). Chłopcy obdarzyli nas dwoma niesamowitymi albumami i siedmioma niesamowitymi singlami.[...] Od ballady 'Heart Vacancy' do przebojowego klubowego stylu 'Glad You Came', hity nie przestają przychodzić.

+Usunęłam jedno zdanie, bo po polsku było wgl bez sensu, jak dla mnie. Jeśli ktoś chce wiedzieć jakie to było to proszę: Over the pond, the band's first EP release is also making waves.


ALBUMY:

THE WANTED
Wydany: 25 października 2010
BATTLEGROUND
Wydany: 4 listopada 2011

SINGLE:

ALL TIME LOW
Wydany: 25 lipca 2010
HEART VACANCY
Wydany: 17 października 2010
LOSE MY MIND
Wydany: 26 grudnia 2010
GOLD FOREVER(dla Comic Relief - chodzi o akcję charytatywną - RED NOSE DAY)
Wydany: 13 marca 2011
GLAD YOU CAME (Od tego zaczęła się moja przygoda z TW <3)
Wydany: 10 lipca 2011
LIGHTNING
Wydany: 16 października 2011
WARZONE
Wydany: 26 grudnia 2011
CHASING THE SUN
Wydany: 20 maja 2012

+Macie linki do piosenek, kliknijcie po prostu w każdy tytuł piosenki :))















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przez kilka kolejnych notek będą same informacje. W jednej będzie takie małe pytanie a potem BIG konkurs gdzie można będzie wygrać PRAWDOPODOBNIE bransoletka z TW, którą zrobię z koleżanką :) +szczegóły później. <3 lov ya!

@Nustiin 

Moja nowa nazwa na tt nawiązuje do Nathana i Justina #lol <3





6 komentarzy:

  1. Hyhy, uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie, chłopcy wydali Gold Forever w moje urodzinki ^^ a ja o tym nie wiedziałam ; D
    ale chłopcy na okładce 1. płyty "The wanted" mają różowe usteczka <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przygoda z The Wanted też zaczęła się od Glad You Came <3
    Miałam na tą piosenkę zajebistą zajawkę w lato i nadal mam, nigdy mi się nie znudzi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ich wszystkie single, ale najbardziej chyba Lightning *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. affaff <3 kocham tych debili <3 jeszcze jak :D *@Dzasta19*

    OdpowiedzUsuń