sobota, 25 maja 2013

ON CAMERA - Lightning




Lightning


Teledysk do "Lightning" był wyreżyserowany przez Matt'a Stawsi'ego. Do tego singla, grupa wyleciała na ranczo w Hollywood Hills. Nathan zażartował 'Nie wiem dlaczego nie nakręciliśmy tego w UK w lecie czy coś, ale potem dostaliśmy darmowe wakacje z niczego. Nie mogę narzekać.' Czekając na słońce, aby ustawić Jay'a i Max'a zabawiali się robiąc wrażenia roślin, próbując rosnąc w suchym krajobrazie z gleby suchej jak popiół. Max lekko utykał, ponieważ dzień przed wychodząc z basenu nie zauważył osy, którą przypadkowo zdeptał i został ukąszony. 

Kiedy zapadła noc zaczęli kręcić i chłopacy dołączyli na plan legiony(czyli, że bardzo dużo) statystów w bikini i szortach. Tematem piosenki jest wiele eksplozji dostarczonych przez eksperta pirotechnika, który pracował w kilku filmach Quentin Tarantino. To była długa noc, że nie zwijali się do 6 rano. Na końcu chłopaki poszli szaleć z wyczerpania. Siva nauczył się kroków salsy od jakiegoś brazylijskiego statysty, a Nathan, Max i Tom byli w histerii, ponieważ oszuści BMX będąc zatrudnieni specjalnie okazali się nie być w stanie wykonać żadnego ze skoków i akrobacji. Jak Nathan powiedział:, 'To nie jest BMX-owanie, to jest po prostu jazda na rowerze'.

















                                        









* * *

Przepraszam, że tyle czekacie, ale ostatnio przed końcem roku mam dużo spraw na głowie. ;/ + robię nagrodę do konkursu, ale to jeszcze trochę. Myślę, że gdzieś na początku wakacji będzie konkurs ;D 
+Jeszcze nie zrobiłam do końca wyglądu, nie mam kiedy ;//

Btw to mam do Was meeeeeeega prośbę, jeśli możecie to przesyłajcie swoim znajomym, którzy lubią, interesują się czy coś, The Wanted :)) I jeśli macie jakieś pomysły co do tego bloga to piszcie, pytajcie, whatever. <3

Kiedyś mi się nudziło i takie coś powstało <3


@Nustiin 



6 komentarzy:

  1. Nic się przecież kochana nie stało :D Wiadomo przed końcem roku zawsze tak jest, nikt się na Cb nie złości za to :** Już powysyłałam do każdego *------------* aww od samego początku "działałam" XD powolutku się zrobi nie martw się o to :D *@Dzasta19* <33 pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah....fajne :) pisz, pisz dalej :** ( sorka że rzadko komentuję ale też nie mam za bardzo czasu , ale czytam wszystko ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten teledysk *__*
    @Coffee_xox

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam teraz taki zapiernicz w szkole, że nawet nie mam kiedy podłubać w nosie
    tak na żarty ; D trzeba jakoś rozładowywać napięcie ; )

    co do wpisu, to bardzo fajny i super, że tłumaczysz tą książkę, sama chciałabym takową mieć ; )
    farciara ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepraszaj, nic się nie stało :*
    Uwielbiam ten teledysk i w ogóle piosenkę ♥
    Trzymaj się, dasz radę w szkole :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten teledysk, po prostu uwielbiam ♥
    Rozumiem Cię, bo ma podobnie w szkole. Zawsze tak jest niedługo przed końcem roku.
    To chyba tyle ode mnie, do następnej notki :)

    OdpowiedzUsuń