niedziela, 21 kwietnia 2013

File fact - Tom




Imię i nazwisko: Thomas Anthony Parker
Miejsce urodzenia: Bolton
Data urodzenia: 4 sierpnia 1988
Znak zodiaku: Lew
Kolor oczu: Brąz
Kolor włosów: Brązowe
Ulubione jedzenie: Indiańskie, włoskie
Ulubiona książka: Kryminalne książki
Muzyczny bohater: Nirvana, Oasis
Największy strach: Wysokości

Jeszcze jedna rzecz
Tom jest czystym "chodakiem". Zdobył miejsce w kursie geograficznym w Manchester Metropolitan University, ale chęć show-biznesu była zbyt duża.

Pociąga cię Tom?
Więc wypełnij zdania, żeby wyrecytować, dlaczego jesteś połączona/y z 'chropowatym' gwiazdą.


Tom rządzi, ponieważ...
Tom i ja jesteśmy podobni, ponieważ...
Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Tom'em zrobilibyśmy...
Powiedziałbym/powiedziałabym...
Nosiłbym/nosiłabym...




Top 5 momentów z 2012!

Rozpoczęcie mojej T-shirt'owej kampanii
Znalezienie wróbli w moim zlewie
Zbieranie Siv'y szarych włosów i układanie z nich poduszki
Robienie wspaniałego przedstawienia w szkole w Milwaukee
Oglądanie Jordan'a Sparks'a przedstawiającego 'I will Always Love You' na Billboard Awards na poświęcenie Whitney Houston


* * *

Macie Tom'a i odpowiadajcie :)
Jutro Siva + coś innego, czyli kolejne strony książki.

@wolfik69 



4 komentarze:

  1. Tom rządzi, ponieważ ma świetny głos :D
    Tom i ja jesteśmy podobni, ponieważ oboje uwielbiamy rocka <3
    Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Tom'em wybralibyśmy się na plażę <3
    Powiedziałabym, że jest dla mnie ważny.
    Nosiłabym koszulkę z napisem " I love Thomas " <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tom rządzi, ponieważ jest chyba najbardziej pojebany z TW xD <3
    Tom i ja jesteśmy podobni, ponieważ mamy tego samego koloru włosy xd
    Jeśli mogłabym spędzić dzień z Tom'em to pojechalibyśmy do wesołego miasteczka ;D
    Powiedziałabym, żeby wykupił wszystkie żelki z wesołego miasteczka ^^
    Nosiłabym dwie torby kwaśnych żelek xD ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ponieważ jest takim sexownym gwiązdą rock'a
    ponieważ ja też słucham rock'a
    no jak to co byśmy robili..prosze co za pytanie ^^
    powiedziałabym że jest nienormalny XD
    nosiłabym bluzke z napisem " Kocham idiotów"

    @WeronikaTW - wiem , wiem jestem świetna w dodawaniu komentarzów wszyscy mnie kochają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhah...ei! masz Sive !! ;p @iloveyoufoever

      Tom rządzi, ponieważ jest moim mężem :33
      Tom i ja jesteśmy podobni, ponieważ jesteśmy debilami :D
      Jeśli mogłabyś spędzić dzień z Tom'em zrobilibyśmy xD
      Powiedziałabym że jest słodziakiem :33
      Nosiłabym jego koszulkę <333

      Usuń