sobota, 20 kwietnia 2013

Fact file - Jay




Imię i nazwisko: James McGuiness
Miejsce urodzenia: Newark
Data urodzenia: 24 lipca 1990
Znak zodiaku: Lew
Kolor oczu: Niebieskie
Kolor włosów: Brązowe
Ulubione jedzenie: Wegetariańskie sushi
Ulubiona książka: Bad Sciencee - Ben Goldacre
Muzyczny bohater: Cat Stevens, Newton Faulkner, Damien Rice
Największy strach: Umierająca rodzina i przyjaciele


Jeszcze jedna rzecz
Jay ma ciągle rosnącą rękę tatuażów, na której ma kompas, jaszczurkę, dąb i ptaka jay'a.


Tylko szalona dla Jay'a?
...więc wypełnij zdania poniżej, żeby przypomnieć sobie, dlaczego nie masz dosyć kędzierzawego słodziaka.

Jay rządzi, ponieważ...
Jay i ja jesteśmy podobni, ponieważ...
Jeśli mogłabyś/mógłbyś spędzić dzień z Jay'em zrobilibyśmy...
Powiedziałbym/powiedziałabym...
Nosiłbym/nosiłabym...



Top 5 momentów z 2012!

Moje i mojego brata urodziny z naszymi przyjaciółmi
Zdecydowałem, że lubię kukurydzę w końcu
Mój brat ukończył uniwersytet
Bieganie ze zniczem olimpijskim i bardzo niemodna bandana
Moment kiedy Holly z Jordy Shore zwymiotowała szkockie jajko


* * * 

Wiecie co robić :)
Czekam na Wasze odpowiedzi, oczywiście każdy z chłopców jest tak opiasny, więc myślcie już nad odpowiedziami do Siv'y, Nathan'a i Tom'a <3

@wolfik69



4 komentarze:

  1. Jay rządzi, ponieważ ma takie kręcone włosyyy *o*
    Jay i ja jesteśmy podobni, ponieważ rodzina zawsze ma jakieś podbne cechy, nie? ;) (Jay mój brat od innego ojca i matki xD)
    Jeśli mogłabym spędzić jeden dzień z Jay'em to byłyby to jego urodziny i napilibyśmy się polskiej vodki xD
    Powiedziałabym, żeby Jay podrzucił któregoś dnia do torebki/buta/itp Dionne jego jaszczurkę ^^
    Nosiłabym w torebce prostownicę, jako prezent od Jay'a dla Harrego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jay rządzi, ponieważ...kocham te jego loczki *-*
    Jay i ja jesteśmy podobni, ponieważ...mamy kręcone włosy c;
    Jeśli mogłabyś spędzić dzień z Jay'em zrobilibyśmy...następną zajebistą piosenkę ;d
    Powiedziałabym...aby pokazał się chociaż na 1 dzień w wyprostowanych włosach ;D
    Nosiłabym...coś sexi ;D

    *@Dzasta19* coraz lepsze! nie mogę się doczekac kolejnych, kolejnych .. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ponieważ ma loczki ! i jest pojebany !
    ponieważ jesteśmy tak samo nienormalni !
    pojechalibysmy do dineyland'u !
    powiedziałabym że go kocham !
    nosiłabym koszulke z napisem " i luv Jay !
    heheh dodaj jutro nastepnego ! <3
    @WeronikaTW

    OdpowiedzUsuń
  4. Jay rządzi, ponieważ uwielbiam jego włosy <3
    Jay i ja jesteśmy podobni, ponieważ mamy kręcone włosy :)
    Jeśli mogłabym spędzić dzień z Jayem wybralibyśmy się nad morze <3
    Powiedziałabym, że jest cudowny *O*
    Nosiłabym coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń