wtorek, 23 kwietnia 2013

2012 - Zwróć uwagę / część druga

The Tonight Show with Jay Leno

Kiedy chłopcy grali u Jay Leno, z uwielbieniem fani wtargnęli na scenę. Max pozytywnie zadowolony włamaniem kiwał się na scenie i powiedział, "Dalej, tak wielu, ile chcecie... Kto jedzie z nami do Vegas dziś wieczorem?"

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Śpiewając "Glad You Came" w The Tonight Show with Jay Leno

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Wykonując "Chasing The Sun" w The Voice(US)




MTV Spring Break

Impreza naprawdę się dzieje w Las Vegas, kiedy The Wanted rzucili występ w MTV popularnym show Spring Break. Zagrali na basenie Palms Pool koncert przed legionami fanów w strojach kąpielowych, którzy wtargnęli na scenę po ich występie.

Patrząc chłodnie zanim zaczęło się szaleństwo

Wychodząc ze Scooter'em Braun'em legendą przemysłu

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Zespół pojawił się również w mieście MGM Grand Hotel na Billboard Music Awards, gdzie zagrali "Glad You Came" i  "Chasing the Sun"


 * * *

Wróciłam po egzaminie i dodaję :)
Postaram się zrobić dzisiaj zdjęcia stron książki :)

@wolfik69


7 komentarzy:

  1. I jak poszedł egzamin? Mam nadzieję, że dobrze ;)) życzę powodzenia na następnych ! <3
    I czekam na część 3 :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dzisiaj egzamin, strasznie się denerwowałam, ale chyba nie było aż tak źle ;)
    A jak Tobie poszło??
    Blog świetny <3
    Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak Ci poszło? Jestem pewna, że dobrze :D Bardzo mi się podoba ta notka, dziękuję za ten blog <3 Powodzenia na kolejnych testach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog dużo rzeczy dzięki niemu się dowiedzuje,ale także przypominam.
    Sama pisałam egzamin i jakoś średnio mi podszedł.
    Mogłabyś informowac mnie o kolejnych częściach: @Lenka_TW


    OdpowiedzUsuń
  5. Aff coraz ciekawsze *-*
    Oł jak Ci poszło ? Bo mi się wydaje,że był łatwiejszy niż próbne xD
    @Dzasta19

    OdpowiedzUsuń