piątek, 12 lipca 2013

Tour scrapbook cz.2



SECC GLASGOW



Och Ci faceci!


Ich ostatnia data trasy w Glasgow była w Clyde Auditorium, ale bym razem The Wanted byli z powrotem w mieście na znacznie większą i głośniejszą skalę z ogromną pirotechniką i lepszą harmonią. Max wymyślił, że Warzone 'jest to piosenka o dziewczynie oszukującej chłopaka' i zadedykował ją dla chłopaków w tłumie - ale ledwo mógł być słyszany przez oddane krzyki dziewcząt. 






LG ARENA BIRMINGHAM

Na tym koncercie krzyki fanów niemal uniósł dach w LG Arenie. Powitanie było szczególnie ciepłe, bo najmłodszy z chłopaków Nathan stąpał na starej ziemi. Chłopak urodzony w Gloucester powiedział do tłumu "Jak dobrze być tutaj, w mojej lokalnej arenie". Tak przez cały koncert Nathan'a solówki - jak sam to określa - 'śpiewające bity' zostały przyjęte z ogromnymi okrzykami, podobnie jak fajna składanka Coldplay i ich najnowsze utwory. Chłopacy po raz kolejny pokazali swoje znaczne talenty muzyczne, grę na instrumentach i dostarczanie doskonałego wokalu.







* * *

No to została mi jeszcze jedna notka jeśli chodzi o koncerty :) 
A teraz takie pytanie do WAS! I proszę odpowiadajcie :D No i mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie, taka fajna zabawa to będzie :P

Jeśli już weźmiecie udział w konkursie to... Chodzi mi o nagrodę główną, bo nie wiem na co się zdecydować. Wolicie jakieś zawieszki, kolczyki, bransoletka czy łańcuszek? Lub dajcie swoje propozycje, bo inne nagrody już mam tylko tej głównej nie ;/ Naprawdę nie wiem co zrobić..( tak, nagrody robię SAMA, niestety albo stety xd )
Lov ya! ♥

@Nustiin 


7 komentarzy:

  1. Świetnie !
    Czytałam wszystkie notki, ale teraz napiszę :D
    Super, że chłopcy tak świetnie bawią się na koncertach.
    I te fotosy...
    NAAAATH ♥♥♥

    Co do konkursu i twojego pytania - może być bransoletka ?
    To tak tylko moim skromnym zdaniem, gdyż jestem bransoletkoholiczką ;-)


    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, wspaniała notka *O*
    Jeśli chodzi o nagrodę w konkursie to moim zdaniem ty powinnaś zdecydować, ale jeśli pytasz nas o radę, to mnie jest wszystko jedno, ale chyba najbardziej podoba mi się pomysł z łańcuszkiem.
    A to, że robisz nagrody sama z pewnością będzie czynić je jeszcze lepszym ♥ takie nagrody są najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka ♥
    Jeśli chodzi o nagrody to mogą być bransoletki albo łańcuszek ♥ Na pewno wezmę udział w tym konkursie :)
    Czekam na kolejną notkę, trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja ich kocham;3333
    juz dawno nie komentowałam ale nie mam czasu,
    ale zawsze czytam, i naprawdę bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej sama nie wiem :/
    konkurs :D mam nadzieję, że wezmę w nim udział
    trzymaj się :**

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha, jak zawsze dobrze przyjęci xD
    Czekam na nn. notkę.
    Zapraszam do mnie:
    http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ja bym chciała wtedy tam być ;_; ♥
    a co do konkursu to mogłaby to być bransoletka :)) ^^ ale to ty powinnaś zdecydować :)
    a i kiedy dokładnie będzie konkurs ?? :D

    OdpowiedzUsuń