czwartek, 11 lipca 2013

Tour scrapbook cz.1


Na wstępie chciałam bardzo przeprosić, że tak dawno nic nie dodawałam. Zajęłam się robieniem nagród i tak jakoś to zleciało, chociaż i tak głównej nagrody jeszcze nie zrobiłam. :D Co do konkursu to będzie on na pewno we wakacje, jeśli mi się uda, to dodam dzisiaj dwie notki, to zostanie tylko jedna i konkurs :)))
Mam nadzieję, że się cieszycie i dużo osób się zgłosi, warto spróbować. Jest kilka nagród, więc warto będzie spróbować ;) Więcej wyjaśnię później.

* * *


MEN ARENA MANCHESTER 


Dwór Max'a

Koncert w Manchesterze zawsze był i będzie wyjątkowy dla Max'a. Miesiąc  wcześniej popadł on w liryzm o tym jak czuje to doświadczenie. W Manchester Evening News powiedział "Nie wierzę, że będziemy grać na MEN Arenie - to jest więcej niż jego miejsce na skalę światową, gdzie chciałbym występować, więc to będzie dla mnie trochę specjalne." I w nocy czuł się tak samo podekscytowany. Na backstage został wykonany wywiad przed Rob'a Ellis'a z Capital Breakfast, chłopcy żartowali, że bilety na koncert zostały wyprzedane, bo przyjaciele i rodzina Max'a kupili wszystkie bilety. Było na pewno dużo Georgów i kolegów Max'a, jak sam przyznał, zarezerwował 80 miejsc, więc wszyscy jego znajomy mogli przyjąć i zobaczyć zespół w akcji. Awww!




ECHO ARENA LIVERPOOL



Liverpool kochamy Was

"Liverpool? Czy dobrze się bawicie tej nocy?" Max krzyknął do wypełnionego tłumem miasta charakterystycznego dla Echo Areny. A Liverpuliści z pewnością się świetnie bawili. Tłum szalał dla Sivy, Nathana, Maxa, Toma i Jaya, docierając z każdą piosenką od bębniącego "Lightning" do prawie melancholijnej "Gold Forever". Chłopcy wyglądali dziwnie w czerni, od takich popularnych kolorów jakich jak Nathan elegancji, czerwony żakiet - wydawało się, że jest w nastroju szczególnie zabawnym razem z Jayem przeprowadzającym ulubioną publiczność w grze okrzyki i gwizdy. 'Glad You Came?' No pewnie!



 


- - -

@Nustiin



2 komentarze:

  1. jej :)
    jest kolejny wpis :)
    bardzo zadowolona
    i jeszcze jego treść, wspaniale :**
    trzymaj się kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich występy na żywo i wszystkie koncerty! <3

    OdpowiedzUsuń