piątek, 30 maja 2014

Inne życie.


Świat bez The Wanted jest niewyobrażalny ale co mogłoby się stać, gdyby Max postanowił iść do parku w dniu przesłuchania? Teraz wyobraź sobie jeśli Seev odwiedziłby wtedy rodzinę w Irlandii albo Tom by zaspał. Co wtedy? Jak wyglądałoby ich życie? To prawda, że wszyscy członkowie zespołu mają ukryte talenty. Pomyśl o ich pracy, którą mogli by wykonywać, później napisz poniżej imię jednego z nich, które najlepiej odpowiada ich umiejętnościom i talentom.

1.Profesjonalny piłkarz
2.Top Model.
3.Tancerz.
4.Śmieciarz.
5.Członek Take That tribute Act.
6.Jury pokazu talentów.
7.DJ w radiu.
8.Chirurg drzew.
9.Obrońca praw zwierząt.
10.Kombinator w rodzinnym interesie.



Wiecie co robić :)
Odpowiedzi dodam jutro.
Wiem, że znowu długo czekaliście... Ale poprawa ocen i te sprawy. 
13 lipca lecę do UK adkjasfsd
hasło:"may" - czytaj TWFanmily
Książki dużo nie zostało, więc może coś kupię tam :)
Ogólnie opuściłam jedną stronę, bo tam było coś do narysowania, więc trochę bez sensu tu o tym pisać. 
Kolejne strony... Trochę dużo do tłumaczenia, ale do 14 czerwca Wam dodam, bo będę to na raty pisać, gdyż 7 czerwca jadę na Lednicę, więc od poniedziałku do piątku mam zapierdziel, bo ostatnie dni gdzie mogę oceny poprawić. Życzcie mi powodzenia, pierwsza klasa i to jest masakra. Jeszcze tylko 3 lata, tylko... lmao.

Do następnego. xoxo

@Nustiin


2 komentarze:

  1. may

    1 max
    2 siva
    3 jay
    4 wszyscy
    5 tom
    6 nathan
    7 tom
    8 jay
    9 jay
    10 nathan

    też miałam jechać na Lednice, spotkałybyśmy się, fajnie :) ale nie jadę :(
    do następnego i miłego pobytu w UK (wszyscy w tym roku tam jadą, tylko nie ja hahahahaha )

    OdpowiedzUsuń
  2. may
    Hej, hej. W końcu widzę posta od ciebie ♥

    Sooł.. Niektóre są łatwe, ale czasem jest tylko : WAAAT ? CO TU DAĆ ?! XDDD
    1. Maxiu
    2. Oczywiście Siva Diva
    3. Jay.
    4. HAHAHAHHAHA COOOO ? JA NIE MOGĘ. Nathan ? XDDDDDDDDDD
    5. Tomcio ♥
    6. Yyyyyyyyyyy Nathan ? (dałam mu śmieciarza, więc niech chociaż ten drugi zawód ma fajny XD)
    7. Tooom
    8. Looool Jay ?
    9. Jay.
    10. Seev ?

    Gratki z powodu tego wyjazdu ♥ Ja oczywiście nie mam nic takiego, więc tylko zazdroszczę :****

    Czekam na kolejne posty ♥

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń