niedziela, 9 lutego 2014

THE BIG WANTED QUIZ 2


Ostatnie sekundy, druga runda z wielkiego Wanted quiz'u. 
(pierwsza runda była tutaj http://officialannual-thewanted.blogspot.com/2013/04/the-big-wanted-quiz.html )
Tym razem musisz mieć oczy mocno otwarte. Przeczytaj i (w książce jest napisane narysuj linie xd) dopasuj do poprawnego członka zespołu wypowiedzi, które są określają ich w każdej chwili. hasło: "ten" czytaj TWFanmily Czy zdobędziesz 10 punktów? :D

1. Jestem wykwalifikowanym stepującym.
2.Jestem jednym z ośmiu rodzeństwa.
3.Jestem wielkim fanem Boyz II Men.
4.Moje przezwisko to Roy.
5.Mój znak zodiaku to Panna.
6.Uwielbiam świece.
7.Jestem oddanym fanem Manchester United.
8.Moim ulubionym zwierzęciem jest Żarłacz Biały.
9.Uwielbiam muzykę Oasis.
10.Mam brata bliźniaka o imieniu Thomas.


W komentarzach piszcie:
1-(imię)
Miłej zabawy :)
+Zrobiłam nowe lyrics video, macie je po prawo :) x



@Nustiin 

6 komentarzy:

  1. ten
    1 - Jay
    2 - Siva
    3 - Nathan
    4 - Tom
    5 - Max
    6 - Siva
    7 - Nathan
    8 - Max
    9 - Tom
    10 - Jay
    Miejmy nadzieję, że będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten
    1. jay
    2. siva
    3. tom
    4. ?
    5. max
    6. siva
    7. max
    8. max
    9. tom
    10. jay

    hehe, zabawne jest to, że nigdzie nie dałam Nathana ^^
    mam nadzieję, że się nie obrazi ;D może to on jest Roy'em ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten
    Ok, Let's start.
    1. Jay
    2. Siva
    3. Nath
    4. Tom ?
    5. Max
    6. Siva
    7. Nath ?
    8. Max
    9. Tom
    10. Jay.

    4 i 7 nie jestem do końca pewna XD
    .................................................................................
    Video jak zawsze cudowne ♥ Nie będę się tam czepiała, jeśli jakieś słówka były błędne, bo kim ja jestem, żeby kogoś poprawiać, skoro często śpiewają tak, że nie da się ich do końca zrozumieć...
    Bardzo podoba mi się to, że są zdjęcia - to moje ulubione "typy" lyrics video. No i oczywiście wszystko przejrzyście widać.
    Gratki :*****************


    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak coś to wal śmiało, co jest nie tak, na błędach się uczymy :)

      Usuń
  4. ten
    1. Jay
    2.Siva
    3.Nathan
    4.Tom
    5. Max
    6. Siva
    7. Max
    8. Max
    9. Tom
    10. Jay


    OdpowiedzUsuń
  5. ten

    1. Jay
    2. Siva
    3. Nathan
    4. Tom
    5. Max
    6. Siva
    7. Nathan
    8. Max
    9. Tom
    10. Jay
    @N_TWFanmily

    OdpowiedzUsuń